söndag 12 februari 2012

Nyhetsbrev v.6

Det har varit rätt lugnt denna vecka med, men jag har i alla fall lite mer att skriva om idag. Här kommer det som hänt Musik+ vecka 6.
Denna vecka har jag äntligen börjat skriva ner lite frågor som jag ska skicka till Yennengas kotakt nere i Brasilien. Jag hoppas han får möjlighet att svara på dom så det ska komma upp som ett inlägg här så snart det är färdigt. Det ska vara lite frågor om arbetet där nere och om hur han kom i kontakt med det. Är det någon som är nyfiken på något eller har funderingar på vad som händer med pengarna vi samlar in hjälper till så kan ni skriva en fråga som kommentar eller skicka ett mail till mig på Gustaf.hansson@musikplus.se så ska jag se om vi kan få med det i mailet.
Sponsorer
Jag har tyvärr fortfarande inte fått nått napp från sponsorer. Men har ni eller vet ni någon som har intresse att sponsra så skicka ett mail till Gustaf.hansson@musikplus.se så kan vi diskutera om hur vi ska lägga upp det.
Tänkte även påminna om vår sms-insamling. Sms:a "Yennenga Musik+" till 72970, smset kostar 50kr och 45kr går till insamlingen för projektet i Brasilien.

***
Gustaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar