söndag 19 februari 2012

Nyhetsbrev v.7

Denna vecka har jag äntligen fått skrivit ner 10 frågor till John, en Yennenga Networker som startat och jobbar med projektet i Brasilien som vi samlar in pengar till. Detta för att ni ska få en större inblick i vad pengarna går till och få lite läsning om hur arbetet ser ut på plats. Jag har mailat frågorna till John och väntar nu på att han ska svara. Nätet på plats är lite ostabilt så vi får se hur det går, jag ger inga garantier på att svaren kommer men jag hoppas han har tiden att svara på dem.

Jag fortsätter vara tacksam för alla bidrag till Musik+ insamling för projektet i Brasilien. Smsa "yennenga musik+" till 729 70 för att skänka 50 kr (varav 5 kr går till trafikavgift).

Är du intresserad av att sponsra Musik+ i något projekt så gå in här

***

Gustaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar