onsdag 1 augusti 2012

Nu nalkas det höst!

Nu börjar sommaren ta slut, efter en väldigt intensiv och tuff halva på 2012 så hoppas jag på en lugnare rent privat. Så nu har jag haft lite semester från det mesta som har med "tvång" att göra. Så nu är SB igång igen!

Jag har haft lite tomt med ideer till bloggen den senaste tiden. Men text är en grej som ligger och lurar på tid och engagemang, hoppas kunna ge info om den så snart som möjligt.

En annan rolig grej som kommer allt närmre är Musikhjälpen! 2012 kommer Musikhjälpen hållas i Malmö mellan 10 - 16 December. Förra året hade SB (dåvarande namn Musik+) En insamling för Musikhjälpen med stöd från MKFC - Stockholm folkhögskola. 
I år tänker SB försöka satsa på en ny insamling för Musikhjälpen och söker därför sponsorer till denna insamling. Är du eller känner du någon som är intresserad av att hjälpa till så kan ni maila mig på Gustaf.hansson@socialtbudskap.se.


Jag ska göra mitt bästa för att fylla bloggen med vettig och intressant information under hösten. Har ni tips och ideer så är det bara att maila.


***
Gustaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar