söndag 29 januari 2012

Nyhetsbrev v.4

Blogg
Som ni ser så har jag under denna vecka skapat en blogg för Musik+. Detta för att det blir bättre strukturerat och mer lättillgängligt för alla medier. Jag delar alla inlägg från bloggen till Twitter @Musik_p samt Google+ Musik+. Delar jag inte hela inlägget så blir det inledningen samt länk till inlägget här pga. längd på inlägget eller bilder osv. Folk verkar ha hittat hit, inte bara svenskar utan även några Amerikaner. I skrivande stund så är det 78 st Svenskar, 13 st Amerikaner och 6 st Tyskar. Jättekul! Hoppas ni stannar kvar och följer Musik+ framtid. Men om inte annat tids nog. Det finns knappar som hjälper er att dela inlägg ni tycker om här precis under inläggen, där finns även möjlighet till kommentarer som är öppet för alla!

Kommande
Jag har börjat skriva ner lite frågor till John som håller i projektet nere i Brasilien. Jag hade tänkt att det skulle komma som en liten intervju senare här på bloggen. Så får man en lite personligare sida av vad pengarna går till för insamlingen med Yennenga Progress.
Jag ska även idag åka och kolla på Afrikansk show på Frölunda Torg, kommer ett inlägg om det senare idag eller imorgon.

Insamling
Jag har även lagt ut ett längre inlägg som förklara lite vad pengarna går till som vi än så länge samlar in via sms, anvisningar hittar du till höger på sidan. Det inlägget har du här.

Sponsor
Som ni vet så söker vi ständigt sponsorer, Musik+ söker i dagsläget sponsorer till ett projekt med Yennenga Progress där vi samlar ihop pengar till ett projekt i Brasilien, läs mer under insamling. Har du eller känner du någon som har möjlighet och intresse av att sponsra Musik+ så hör gärna av dig till Gustaf.hansson@musikplus.se. Är du eller har du varit sponsor hos Musik+ så får du en plats här. Ditt företag får även er logga på förstasidan på Musik+ blogg, samt Google+ sida.

Sociala medier
Musik+ finns även på Google+ och Twitter.

***
Gustaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar