söndag 11 mars 2012

Nyhetsbrev v.10

Tävling

 Nu är tävlingen avslutad, det blev ett relativt magert deltagande, men några var med i tävlingen. Tacksam för allt deltagande! 
Totalt samlade tävlingen in 200kr. Jag vill ge ett stort tack till sponsorn VinnieBell som ställde upp att sponsra denna tävling!

 Vinnaren för Musikplus första tävling är Tomas Antmark-Dagobert!
Ett stort grattis till dig! Ett stort tack till alla deltagare tävlande som sponsorer, hoppas på att kunna ge möjlighet till fler tävlingar längre fram. 

Namnbyte 

 Musikplus --> Socialt budskap (SB). Musikplus startade iom. med Musikhjälpen 2011. Därför valde jag namnet musikplus för det projektet. Nu när Google+ sidan blivit en blogg och fått både Twitter och Facebook sidor, samt handlar inte alls om Musikhjälpen eller musik längre så har jag tänkt och tänkt på namn som skulle passa. Jag har nu kommit fram till att Socialt budskap är ett namn som passar på bloggen.
Tanken med bloggen är att ge ut info och leverera ett budskap genom just sociala medier. Där kom SB, Socialt budskap. Så inom de närmsta dagarna kommer bloggen heta www.socialtbudskap.se. www.musikplus.se ska förhoppningsvis funka ett tag till. Men även sidorna på Google+, Facebook och Twitter kommer följa med på detta, Facebook- och Twittersidan räcker med ett namnbyte så det kommer inte påverka nämnvärt. Men Du som följer Musikplus på Google+ får cirkla sidan Socialt budskap i stället. Detta på grund av att namnbyte inte är möjligt på Google+. Google+ sidan är färdig och den hittar du här, gå gärna in och cirkla den sida om du har Google+ 

Kommande

Det kommer komma ett inlägg om Yennenga Progress som förklarar lite hur de jobbar och vad de har för mål med sin verksamhet. Detta skriver jag för att man ska veta vilka som tar hand om pengarna som Musikplus/SB har insamling till.
Förhoppningsvis så kommer detta inlägg upp i kommande vecka, beroende på hur mycket tid jag får över.

 *** 
Gustaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar